Sunday, January 01, 2017

Zbogom (sa sad)


Zaista ne znam kako da započnem ovaj post... Pa, evo, pisaću. Kao što neki možda znaju, ovu Novu godinu slavila sam s mojom najboljom drugaricom. I u kasne sate smo se, pored mnogih tema, dotakle i bloga i jutjuba. I shvatila sam tada nešto što nisam dugo. Ja ovo više ne želim. Ne da ne mogu, ne želim. Interesovanja su mi se promenila, okrenula sam se u drugom pravcu. Jednostavno, koliko god mene neki ranije postignut uspeh motivisao, više nije to to. I ne želim da forsiram sebe u nečemu u čemu više ne uživam dovoljno. Verovatno ću napraviti malu pauzu i na jutjubu, ali verujte mi, to je nešto što sad mnogo rađe radim nego pisanje bloga. I zato sam rešila da sa blogom za sada završim. On će ostati ovde, na istoj adresi, neću ga gasiti, ali čisto sam želela da ako odavde odlazim, ne odlazim bez pozdrava. Meni je jako žao što moram da završim ovako veliko poglavlje svog života. Možda se i vratim ovde, kada ponovo pronađem smisao svega ovoga za sebe, kada budem nalazila motivaciju i svrhu. Trenutno je ne nalazim, zato i ne želim da mučim i sebe i vas. Bila mi je čast, verujte mi, da pišem za tako divne čitaoce, divne ljude. 

Hvala vam od srca što ste bili uz mene, i nikad vam rečima ne bih mogla opisati koliko mi je to značilo. Digli ste mi samopouzdanje, vratili veru u dobru i poštenu decu, koja u svemu nalaze nešto lepo, i ovo iskustvo ću pamtiti zauvek. Susrešćemo se mi nekad opet, u nekom drugom gradu, u nekom drugom cirkusu...

28 comments:

  1. Tvoj blog je nestao odavno.Onog momenta kad su obrisani postovi,nestao je temelj tvog bloga.Odlazis sa pozdravom.U redu.Ali znaj da je ovo ogromna greska.Dosla si do 100p citalaca,zao mi je sto odustajes,jer sam te smatrala najstabilnijom blogerkom.Ali,pogresila sam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hejj, razvedri se 😃, i nemoj smatrati ovaj potez greskom... Pokusaj da pronalazis lepo u svemu... Mozda se Tijana vrati sa mnogo kvalitetnijim i cescim postovima, mozda napravi neki drugi blog i tamo krene da pise.... Mozda uopste ne nastavi sa ovim, ali budi srecna sto je bar neko vreme postojao njen blog... Vidis nije sve tako lose? Tijana ima pravo da radi sa svojim zivotom sta hoce, tako da ovo ne trebas da smatras greskom... Ovo je jednosatvno njen izbor, izgubila je zelju sa pisanjem, ali ne mozemo je kriviti. Sigurno se i tebi desilo da izgubis zelju za necim? To se upravo desilo Tijani. I meni ovo tesko pada, veoma tesko, njeni postovi bi me razveselili, citala bi jedan par sati... Pratim je oduvek i njen blog je bio deo moje srece. I jos je deo i ako mozda vise ne ide napred, vec je stao u mestu. Postujmo joj odluku, ako je ovo sta ona zeli, postujmo to... Mozda ti sve ovu zvuci besmisleno ali pokusaj da vidis lepo u svemu, to je meni pomoglo.... Samo pokusaj, bice ti bolje 😉

      Delete
    2. Jel tebi dobro?Bas me briga sto je ugasila blog.Samo sam komentar napisala jer nije cenila one koji je prate.Pricas mi da se razvedrim.Nisam ni tuzna.Boze kakvih budala ima.

      Delete
    3. Da dobro mi je hvala na brizi, i da cenila ih je vise nego sto ti mozes ikoga da cenis, i spusti se, pala si nize od civavine visine

      Delete
    4. Da dobro mi je hvala na brizi, i da cenila ih je vise nego sto ti mozes ikoga da cenis, i spusti se, pala si nize od civavine visine

      Delete
    5. Dete spusti se, pala si nize od civavine visine

      Delete
  2. Ne mogu reći da mi nije žao. Ti si jedna od prvih blogerki koje sam počela da pratim, jedna od mojih inspiracija i uzora, i "Tijana's diary" će zauvek ostati u mom srcu. Ipak, podržavam te-ako ti misliš da ovo nije za tebe, ne treba to da radiš na silu, jer si nas to i naučila kroz postove- da budemo svoji i da budemo iskreni. I, lepo kažeš da ćemo se možda nekad sresti jer svaka priča je osmišljena mnogo pre nego što je počela, i nikad ne znamo kuda će nas život voditi. Veliki pozdrav, srećna Nova godina!

    ReplyDelete
  3. Joj, ide mi da plačem. Eh, sada mogu reći da si napravila milion grešaka. Prva je to što si obrisala postove. Ne znam zašto si to uradila. Ti postovi su bili mnogo, mnogo kvalitetni. Sećam se kada sam prvi put posetila 'Tijana's diary', tada si mi bila uzor, jer nije bilo blogerka koje su ti mogle prići, jednostavno nisu svi bili nadareni za pisanje kao ti. Pisala si predivno. Druga greška je što si prekinula sa blogovanjem. Ovo ti je jedna od najvećih grešaka. Kad sam pročitala naslov nisam mogla verovati. Imaš još puno grešaka, ali ne mogu ih sve nabrojati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Draga Tijana, izvini zbog ovakvog komentara ako te je uvredio. Iako si prekinula sa pisanjem, htela sam da ti ukažem na greške koje si napravila. Mislila sam da ti tim komentarom iskažem da nisi trebala načiniti te greške i da nisi trebala obrisati sa radom. Ali ako se ikada vratiš, čekamo te sa puno boljim postovima. Ovaj komentar sam napisala pre tačno 4 meseca, i došla sam opet da proverim jesi li se vratila. Nadam se da ćeš se nekada vratiti, i pisati kao nekada. Ko zna, možda ćeš nas za nekoliko meseci, za godinu dana iznenaditi nekim komentarom. Tvojih 1022 čitaoca čekaju na tebe. VRATI SE!!!

      Delete
  4. Necu te optuzivati ili kriviti, jer ako je prosto magija koju si oscaka nestala, xaista nema potrebe da se mucis i radis nesto sto ne zelis i ne prija ti, makar i zbog citalaca. Srecno u prinalazenju sebe u novim hobijima. Srecba i Nova godina, nadam se da ce ti samo dobro doneti :)
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  5. Potpuno te razumem.I ja sam prestala sa blogom , mada to nije bilo ,,prekini da pises i vrati se posle dve nedelje" . Ja sam ozbiljno prekinula,i zbog trajne kreativne blokade , i zbog toga što još nisam bila spremna za to , i zato što me to više nije ispunjavalo,kao nekada.Kad mi sine ideja za neki post,bila bih uzbuđena,tražila način da to slikam , a onda je sva ta ,,hej,pa ja sam blogerka" euforija prestala.To je bilo nešto isto kao kod tebe u ovom periodu . Možda ćeš se uskoro vratiti , možda ne , možda ćemo te sresti u nekim novinama , za 20 godinama,pod naslovom ,,Pogledajte gde sada živi i šta radi nekadašnja najpopularnija teen blogerka,Tijana Minić" .
    Sve u svemu , hvala ti što sam uz tebe otkrila jedan svet,divan svet bloga . Hvala ti što si me iztolerisala za jedan iskopiran deo tvog posta (naučila sam lekciju :D ) .
    Nadam se da ćeš se vratiti,jer ovde ima puno ljudi koji te vole i cene , i kojima si ti , na neki način , bila uzor i koji su , možda , zbog tebe napravili blog .Srećna Nova godina , nadamo se da ćeš se za neke tri Nove Godine vratiti i iznenaditi nas novim postom :) .

    ReplyDelete
  6. Ehhhhhhhh,ali zasto?

    pratim te uzvrati
    http://hombl17.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Jako mi je žao, ali to je tvoj izbor. Sama si rekla da ćeš raditi ovo dok budeš imala želju.. Tvoj blog je bio prvi za koji sam čula i koji sam počela da čitam i uvek će ostati jedan od najdražih bez obzira na sve. Iskreno se nadam da ćeš se vratiti, ali i ako se ne vratiš to je tvoj izbor.. Hvala ti za sve ove lepe postove koje smo do sad pročitali

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Bila nam je čast družiti se sa tobom. ♥

    ReplyDelete
  10. Fantastic post ;)
    I following your blog, please follow me back :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jako mi je žao što prestaješ. Uvek si mi bila idol i motiv da otvorim svoj blog. Sećam se da se desio i neki nesporazum ali sve to zaboravljam a sećaću se divnih razmišljanja petnaestogodišnje devojčice Tijane Minić koja je uspela dosta sa svojim blogom i mnogima bila uzor. Tvoji postovi su prosto uvek bili odlični. Slike, tekst sve. Nisam znala da će ovaj trenutak doći ovako brzo. Ali ako ti želiš, onda je u redu. Možda dođeš opet za dva dana, mesec, tri godine, ovde i dobiješ motivaciju da nastavišda pišeš. Veruj mi, dosta nas će te se sećati jer si većini nas bila idol u blogu i uvela nas u ovaj svet. Neću zaboraviti ni Mali blogerski kutak koji si ti osnovala da spojiš blogerke da se još više druže.
    Tijana, blogosfera je bila srećna jer si ti bila u njoj. Želim ti svu sreću u daljem životu i sa youtube kanalom i sa bilo čim šta poželiš da radiš. Iako je nama žao što ideš, kao tvoji čitaoci moramo da te podržimo jer si ti donela ovu odluku. Srećno <3

    -Iva Obradović

    ReplyDelete
  12. konacno , znala sam da ces uskoro morati da prekines sa ovime , drugi i kraci nacin pisanja sa svakakvim ,,tumbler,, izrazima nikako nije mogao prici onome kakva si pre bila. ..

    ReplyDelete
  13. Tvoj blog je bio prvi za koji sam saznala da postoji, i nadala sam se da će biti zadnji koji će prekinuti sa radom. Ali evo moja nada je propala i ti si prekinula. Ali postoji još vremena da moja nada opet oživi. Bilo bi mi drago kad bi se vratila. Svakog dana sam proveravala Listu za čitanju sa nadom da ću opet ugledati tvoj post, ali nažalost, nijr se pojavio. Ako ikada poželiš da se vratiš, čekaćemo te.

    ReplyDelete
  14. Za ovaj post trebalo je hrabrosti..nadam se da ces imati srece u svemu sto radis! <3

    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Zaista poštujem tvoju odluku i iskreno, razumem te. Upisala si srednju školu, nećeš više imati vremena za neke uobičajene stvari, a kamoli dodatno da razmišljaš o blogu i jutjubu. Moram da priznam, nije da nisam pomalo tužna i u neku ruku razočarana, s obzirom na to da me je tvoj blog povezao sa tobom i zbog njega smo se, na neki način i upoznale, međutim, toliko imaš prava da budeš ponosna na ono što si postigla ovde, i što ćeš, nadam se, postići na jutjubu, tako da ne treba da osećaš krivicu, već da budeš zahvalna i srećna na ovom predivnom iskustvu koje si stekla... Hvala ti za sve. :)

    ReplyDelete
  16. Divan post draga.. Žao mi je zbog ovogaa <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  17. blog je ionako bio preglup zadnju godinu, post si izbacivala jednom u tri mjeseca, i to ne bilo kakav post, vec neki sa slikama koje nisu tvoje, sa glupim tektom, tumblr izrazima its...

    ReplyDelete
  18. Čitam komentare, kao da je neko umro. Ali baš mi je žao. Tvoj blog je jedan od prvih blogova koji sam počela čitati. Imala si baš originalne postove sa predobrim slikama ali eto. Nadam se da će ti se uskoro povratiti motivacija.

    ReplyDelete
  19. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  20. neka si prestala, barem će se istaći drugi blogeri i imati više utjecaja i više neće biti u sjeni. idi ti slobodno na youtube xd

    ReplyDelete
  21. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete

A vi kazete...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...